Μαθαίνοντας μαθηματικά με μελωδίες

Μαθαίνοντας μαθηματικά με μελωδίες

2020/05/19

Συνέντευξη του Διευθυντή του ΙΕΛ Β. Κατσούρου στο περιοδικό του CORDIS “Research*eu Magazine”: η σημασία της STEAM εκπαίδευσης

To τεύχος 91 του Research*eu Magazine είναι αφιερωμένο στην αξιοποίηση των ψηφιακών τεχνολογιών στο εκπαιδευτικό σύστημα της Ευρώπης. Στην ειδική αυτή έκδοση συμμετέχουν και ερευνητές του ΕΚ «Αθηνά» με επικεφαλής τον Δρ. Βασίλη Κατσούρο, Διευθυντή του Ινστιτούτου Επεξεργασίας του Λόγου, μιλώντας για τα αποτελέσματα του Ευρωπαϊκού έργου “iMuSciCA”. Σύμφωνα με τον κ. Κατσούρο «η επίλυση προβλημάτων είναι μια από πιο τις βασικές δεξιότητες για την αγορά εργασίας του 21ου αιώνα, με τη διδασκαλία των μαθημάτων και την προετοιμασία των μαθητών για το μέλλον να χρειάζονται ένα πρόγραμμα που να συνδυάζει Φυσικές Επιστήμες, Τεχνολογία, Μηχανική, Μαθηματικά και Τέχνη (STEAM)”. Το “iMuSciCA” προσφέρει μια καινοτομική διεπιστημονική εκπαιδευτική προσέγγιση, στοχεύοντας να ενισχύσει την καλλιέργεια στους μαθητές της δημιουργικότητας στην επίλυση προβλημάτων και να βελτιώσει τη μάθηση στην επιστήμη, την τεχνολογία και τα μαθηματικά μέσω της μουσικής. Σύμφωνα με τον κ. Κατσούρο, το “iMuSciCA” ήταν  ένα από τα πρώτα Ευρωπαϊκά έργα που προσπάθησαν να συνδυάσουν ένα καινοτόμο παιδαγωγικό πλαίσιο STEAM με ένα πλήθος τεχνολογιών που αναπτύσσονται και αξιολογούνται στο πραγματικό εκπαιδευτικό περιβάλλον. Σήμερα γίνεται προσπάθεια οι τεχνολογίες αυτές να ενσωματωθούν σε πλατφόρμες εκπαιδευτικής τεχνολογίας.

Διαβάστε περισσότερα εδώ.

Το πλήρες τεύχος του περιοδικού είναι διαθέσιμο εδώ.